寄托天下
楼主: lordwithme
打印 上一主题 下一主题

几个疑问。。。谢谢大家 [复制链接]

Rank: 3Rank: 3

声望
0
寄托币
169
注册时间
2003-2-20
精华
2
帖子
4
16
发表于 2003-4-15 17:24:17 |只看该作者
嘻嘻,恭喜!:)

使用道具 举报

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

声望
0
寄托币
13308
注册时间
2002-11-10
精华
9
帖子
170

荣誉版主

17
发表于 2003-4-15 17:31:08 |只看该作者
太好了,我也希望是根据“居住所在地”。:D
同是网上沦落人

相识何必曾相逢

使用道具 举报

Rank: 6Rank: 6

声望
0
寄托币
2874
注册时间
2002-10-27
精华
1
帖子
18
18
发表于 2003-4-15 19:22:20 |只看该作者
oh, some additional information i found from university of michigan's website:

Where to File
You should mail your application to the INS Service Center having jurisdiction over where you live in the U.S. If you live in Michigan, you should mail your application to:

USINS Nebraska Service Center
P.O. box 87539
Lincoln, NE 68501-7539

If you live elsewhere in the U.S., please refer to the INS form I-539 instructions for the correct INS address.

So, this intruction is quite clear! I guess maybe some bigger universities will have better instructions...
都说耐心即美德,但是等待的日子却想哭

使用道具 举报

RE: 几个疑问。。。谢谢大家 [修改]

问答
Offer
投票
面经
最新
精华
转发
转发该帖子
几个疑问。。。谢谢大家
https://bbs.gter.net/thread-93109-1-1.html
复制链接
发送
回顶部