寄托天下
查看: 1767|回复: 1
打印 上一主题 下一主题

[请求] [复制链接]

Rank: 1

声望
0
寄托币
120
注册时间
2003-11-4
精华
0
帖子
0
跳转到指定楼层
楼主
发表于 2003-11-4 17:56:32 |只看该作者 |倒序浏览
我是一个大三的学生,想毕业以后去英国读研,请问是考雅思好呢,还是考托福.
0 0

使用道具 举报

Rank: 2

声望
0
寄托币
100
注册时间
2003-10-13
精华
0
帖子
1
沙发
发表于 2003-11-21 06:57:33 |只看该作者
凡是申请英联邦国家最好是有雅思成绩。托福适用于北美。
When I feeling small, when it's cold outside I don't know who I should believe, and when I needed someone special just by my side, who was there?
I believe, some day I will love, someone  who's by my side, oh, some day, my special one will come along, I'll pray everyday.

使用道具 举报

RE: [请求] [修改]

问答
Offer
投票
面经
最新
精华
转发
转发该帖子
[请求]
https://bbs.gter.net/thread-147002-1-1.html
复制链接
发送
回顶部